Wow. Cred ca e veche actiunea de la Big Bang incoace. Sau gresesc? Sau poate e vorba doar de gaurile negre din Univers…ele sunt la limita puterii mele de intelegere …Pana acolo ducem discutia, si chiar si asa, voi avea mereu Wikipedia deschisa. Asa ar face si Vlad Furtuna. Ar sta sa citeasca si sa mediteze in lift si, apoi, pak, selfie-u’ si postu’. Imi e drag omu’, desi nu il cunosc, e online-ist de nadejde. Spir(i)t si minte.

Imi place si Andra fara Zahar, imi place si Corina Bacanu, imi place si Vlad Furtuna, imi place si de mine. Toti scriem. Una crede ca ai mega coi sa recunosti ca o sugi, alta crede ca e mega lame sa trambitezi asta, unu’ crede ca finantatorii stau ascunsi sub carioca. Eu cred ca adevarul e mega la mijloc. Da, sexul a devenit mega casual in unele parti. Da, sexul este mega tabu in alte parti… Cine sug**cu’ meu are dreptate? „Dreptatea” si „corectitudinea” sunt idei relative…

Ca si oameni, o sugem. Fie fizic, fie psihic. Au loc ambele actiuni in acelasi timp,…sau poate nu…acum o sug fizic, dupa o ora o sug psihic si tot asa… Verbul nu cred ca e de vina, ci natura noastra. Noua ne place sa despicam firu’ in 4. Noi primim atentie cand vorbim despre ceva nespus… si, pe de alta parte, primim atentie cand devenim Gica Contra. Si apoi vine feedbacku’…daca ne place, reactionam pozitiv, daca nu ne place, reactionam cu replici acide … Este un joc, l-am vazut la altii, l-am practicat si eu. It’s fun. Lumea este simpatica  sau antipatica (mare lucru cand este empatica!) la tot ceea ce vede si citeste. Daca nu intelege, primul pas este sa acorde Capsuna de Aur. Daca intelege, aplauze si „yeeeeey, I found my people!”.

Sa ne intelegem. Toate afirmatiile  „eu o sug” , „eu nu o sug”, „eu o sug, dar nu tre’ sa trambitez” sunt valabile. Andra Fara Zahar simtea nevoia sa o spuna, Corina simtea nevoia sa spuna ca „dude, subliniezi un lucru evident pentru majoritatea”. Furtuna simtea nevoia sa sublinieze ca „finantatorii sunt in spatele Andrei”… Si astfel, tema a devenit una virala pe online. Bravo lor! Sunt toti fete si baieti de comitet…

Dar… Bunica mea de 85 de ani ne-a intrecut pe toti….Ea spune asa… (am tradus din maghiara in romana): ” O p**a gasesti la orice colt de strada, da? Nu o supra, dar nici subestima. La fata locului stii ce sa faci cu ea, da? Vezi daca merita sau ba!”

Va doresc inspiratie maxima,

B.